יום ראשון, 31 במאי 2020

שטיח מקיר לקיר: יתרונות והבדלים בין הסוגים


שטיח יכול לשמש כפתרון ריצוף אידיאלי עבור מגוון רחב של חללי פנים סגורים. ראשית, הוא מתאים מאוד לבתים פרטיים כי בעזרתו ניתן להשיג אווירה חמה ומשפחתית בלי להתאמץ. שנית, השטיח מסייע גם לעיצוב משרדים וחללי עבודה משותפים והוא מבטיח בקרת אקלים ונוחות לכל אורך השנה. יתרה על כך, התחזוקה של השטיח הרבה יותר פשוטה בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים ולכן השימוש בו זול ומשתלם.
עם זאת, יש כמובן הבדלים בין סוגים שונים של שטיחים וכדאי להתייחס אליהם. הנה למשל כמה מאפיינים בולטים של שטיחים מקיר לקיר והערך המוסף שלהם לעומת שאר פתרונות הריצוף הקיימים:

א. כיסוי מלא של שטח הרצפה – היתרון הכי מהותי של שטיח מקיר לקיר בא לידי ביטוי ביכולת הכיסוי שלו. בגלל שממילא מדובר על שטיח שמתאפיין בכך שהוא מסוגל להגיע מקיר אחד של החדר ועד הקיר שממול, יכולת הכיסוי היא אופטימאלית ובזכותה לא צריך לשלם בנפרד על פתרונות ריצוף אחרים.

ב. אחידות בעיצוב - שטיחים מקיר לקיר מאפשרים להשיג מראה אחיד של חלל הפנים והחדר. במקום לשלב בין סוגים שונים של שטיחים או להתפשר על מראה אקלקטי שמבוסס על פתרונות ריצוף מגוונים, ניתן להבטיח את העיצוב האחיד בעזרת שטיח גדול ומרשים.

ג. תחזוקה נוחה – כל מה שצריך לעשות על מנת לתחזק שטיחים מקיר לקיר זה לספוג מהר כתמים ולשאוב אותם אחת לתקופה מסוימת. במידה ומדובר על שטיחים ישנים, ניתן להזמין חברת ניקיון מקצועית שתשיג תוצאות מעולות בלי צורך לקלף את השטיח או להחליף אותו.

איך בוחרים שטיח מתאים?

מלבד האמור לעיל, היתרונות של שטיחים מקיר לקיר הם שניתן להשיג אותם במגוון רחב של דגמים, צבעים, גדלים וגוונים. בכל אחת מבין האפשרויות שעל הפרק, המטרה היא ליהנות מהערך המוסף של השטיח ולשלב אותו בחלל הפנים של הבית בדיוק כמו שהוא משולב בבתי מלון, בחדרי יוקרה ובמשרדים.
לחילופין, מגוון האפשרויות גם יכול להבטיח התאמה אישית של כל שטיח לצרכי הלקוחות ולמסגרת התקציב הספציפית שעומדת לרשותו.

שטיחים מקיר לקיר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה