יום שלישי, 24 ביולי 2018

פרקט למינציה עמיד במים



פרקט הלמינציה הוא אחד הפרקטים הכי טובים שיש ואת שלל היתרונות שלו אנו כבר מכירים הוא יכול להגיע במגוון רחב של דוגמאות ומתאים למקומות רבים, הוא עמיד לאורך זמן וההתקנה שלו פשוטה וזולה. עם זאת, הוא לא יכול להיות מושלם אם הוא לא עמיד גם נגד מים.

האם כל פרקט למינציה יהיה גם עמיד למים?


זה אולי אחד העניינים המבלבלים ביותר וחשוב לסגור את הנקודה הזו כבר על ההתחלה. נכון שפרקט למינציה ידוע כפרקט עמיד וחזק אך לא כל פרקט כזה יהיה עמיד למים. רק הפרקטים שמצוינים כעמידים למים יהיו באמת עמידים למים, ואל תתנו למוכרים לא מנוסים או תחמנים לבלבל אתכם. אתם חייבים לחפש את המאפיינים שלו ואת התקנים שלו כדי להבין האם באמת מדובר בפרקט עמיד למים ואם כן, מה רמת העמידות שלו.

מה היתרונות של פרקט זה ולאן הוא מתאים?


·         אפשר לשים סוף לבעיית הניקיון של הפרקטים. את פרקט הלמינציה העמיד למים אפשר לשטוף מתי שרוצים, איך שרוצים ובלי חשש לפגוע בשלבים שלו.
·         פרקט זה מתאים למטבח, לאמבטיה ולכל מקום אחר שסביר שיישפכו בו מים בסופו של דבר, גם אם במידה קטנה.

האם הוא מתאים לשימוש חיצוני?


פרקט עמיד למים יכול להתאים לשימושים במקומות רבים, לחים ורטובים, אך לאו דווקא לשימוש חיצוני. אמנם פרקט שמיועד לשימוש במדרגות חיצוניות, במרפסת או בגינה חייב להיות עמיד למים אך לא בהכרח ניתן לומר שכל פרקט עמיד למים יהיה מתאים גם לשימוש חיצוני. כדי שפרקט למינציה כלשהו יתאים לשימוש חיצוני עליו להיות עמיד גם לקרינת השמש ולשם כך יש צורך לחפש בפרטנות רבה יותר עד למציאת הפרקט המושלם.

מה החיסרון בפרקט למינציה עמיד למים?


אנשים רבים מעדיפים לסבול את החסרונות המעיקים של פרקטים מעץ רק בגלל שפרקט עץ הוא היחיד שנותן להם תחושה נעימה ברגל. בגלל שפרקט למינציה מיוצר במפעל והוא מיועד לדחות מים בכל מחיר, המגע שלו יכול מעט לאכזב אתכם. כמו כן, החיסרון הגדול ביותר שלו הוא כמובן המחיר כאשר המחיר יכול להיות גבוה משמעותית ממחירים של פרקטי למינציה רגילים, כאשר המחיר יכול לעלות מעל ל-100 שקלים למטר רבוע אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה